Znáte to, jedete si, letí kamínek a pink, vada na kráse čelního skla je na světě. No jo, jenže pokud jde o větší poškození ve stírané ploše stěračů, nabízí se buď oprava, nebo také výměna, což však může být finančně nákladnější operace. Proč tomu tak je a kolik nové zasklení vlastně stojí?
Moderní automobily už nemají čelní skla jen kvůli ochraně před větrem, prachem nebo deštěm. Průhlední parťáci pomáhají též tlumit hluky, sem tam v sobě mají zabudovanou rádiovou anténu, výhřev a také slouží jako nosiče pro důležité senzory či kamery. Díky nim tedy fungují technologie pro hlídání jízdních pruhů, čtení dopravních značek, samočinné přepínání světel, automatické řízení chodu stěračů, nouzové brzdění nebo třeba pro poloautonomní jízdu.
Jenže co když se ono čelní sklo poškodí a je nutná jeho výměna? Tehdy se ukáže, že hrací karty mají dvě strany, přičemž ta horší znamená zvýšenou finanční náročnost.
Hyundai Tucson
V případně, že nošovická novinka bude potřebovat nové originální čelní sklo, zaplatíte za něj včetně značkové práce (a všech předepsaných úkonů) necelých 15 000 Kč.
Celý článek naleznete zde.